Effektiv dag! :)

Heeeej!

Har inte hänt så mycket det senaste, mest jobb.... men igår efter jobbet var jag i
stan med Angelica och hennes kille Alex och kika lite och hjälpte Angelica att
hitta en jacka och en superfin tröja :) Eller a tröjan hade hon hittat innan men testade
den nu haha :)

Idag har det iaf varit en effektiv dag, har varit ledig och fått lite saker gjorda :)

Började dagen med att jag chilla lite, duscha och fixa mig :)
Sen drog jag in till stan och mötte upp Emma och köpte present till Angelica som fyller
år imorgon och vi ska fira henne på lördag! :)

Fixade även lite andra saker och fika på Espresso house, den nya i Nordstan :)

När jag kom hem så städade jag massor, va hur dammigt som helst och saker överallt
så det behövdes... Massa disk också -.-

Sen har jag faktiskt gjort ett födelsedagskort och fyra julkort :D Får se om det blir
mer men orkar inte mer ikväll i alla fall..

//Sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0