Angelicas B-day

Va och firade Angelica förra lördagen efter jobet.. Mycket roligt!! :D Såna kvälla behövs!

Började med att jag gick hem och fixa mig efter jobbet och sen vänta jag i flera timmar på Emma och hennes kille haha  sen drog vi till Angelica och träffa massa goa människor, bland annat folk från jobbet! :D

När klockan var runt ett och några dragit hem så drog jag, Simona och Jonathan ut och hamna på Bryggeriet hahaha jag skulle även jobba klockan 10 på söndagen men mådde bättre än vad jag trodde jag skulle göra på söndagen :D

Jag tog även såna där "bakis-tabletter", aldrig testat de innan men de verkar som om de funka haha :D

En bild från i lördags, innan jag drog hemifrån!




Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj det är jätte svårt att förklara hur man lägger in header...

Kolla om du fattar något här, annars kan jag hjälpa dig ;) http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

2011-12-23 @ 13:43:36
URL: http://reandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0