30/11-11

Klockan är ju för sig över midnatt så egentligen är det ju 1 december nu :) Men ville börja skriva om gårdagen så det får bli så :)

Var hos frisören och färgade håret igår (30/11). Gick från min väldigt mörkbruna färg till ljusbrun, nästan som min naturliga färg, har mörkblont annars, men på grund av att det va så mörkt innan så blev det ljusbrunt för bästa resultat nu! :)

Vi började med att göra en avfärgning, eller a, min frisör Eva så klart haha. Håret blev brand orange, ganska coolt när man vant sig faktiskt!!

Efter det la hon i en färg och det slutade med att jag var där i 3,5 timmar! Men jag tycker om att vara hos frisören så det var helt okej ;) Mindre okej var det kanske för Emma som satt med mig i 3 timmar hahahh stackarn!
Men vi pratade massor så tror inte hon led för mycket. :D

Stoooooort tack till Malin, farmor och Ingrid som hjälpte till och bidrog till "Sandras hårfond" :D

Emma tog bilder på mig, ska bara lägga in dom i datorn så kan jag lägga upp de senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0