2/12-11

Hallååååå!!

Halvkollar på tv:n just nu... Sjukt seg efter jobbet som vanligt :)
Idag har jag bara jobbat, 13 - 20.15 så har inte hunnit göra så mycket mer :)

Idag kom min bästa vän Nina hem från Dubai!!!! Längtat ihjäl mig efter henne, men tyvärr åkte hon direkt till Jönköping så blev bara telefon men inte illa det heller :) Hon kommer hem snart ändå så då får vi träffas!
Hon hade iaf haft det bra och shoppat massor (avundsjuk!!!)

Öppnade andra luckan på kalendern idag (make up) men det var bara två ögonskuggepennor så orkar inte lägga upp bild här på bloggen, gissar att ni förstår ändå ;)

Hade på mig glitterögonskuggan idag också, gillar den verkligen! Det e massa glitter men ändå diskret, toppen! :)



Har fortfarande inte plockat undan här hemma hahah sån svinstia!!

Nä nu ska jag la öppna mina chokladkalenrar hihih
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0